A szolgáltató neve: Szöllőssiné Tolnai Lilla Brigitta egyéni vállalkozó
A szolgáltató székhelye: 1214 Budapest, Rakéta utca 35. 4/13.
Nyilvántartást vezető szerv: Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Adószám: 53614690-1-43
Számlaszám: 11600006-00000002-01504828
nyilvántartási szám: 59863012
Nyilvántartást vezető szerv: Nemzeti Adó- és Vámhivatal
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt:
Elektronikus levelezési címe: info@jovoszuletik.hu
Telefonszáma: +36707378556
Honlap: jovoszuletik.hu
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai:
Ezek az ÁSZF-ek Szöllőssiné Tolnai Lilla Brigitta (továbbiakban: Szolgáltató) és a tanfolyamon részt vevő (továbbiakban: Résztvevő) között létrejövő jogviszonyra vonatkoznak. A Szolgáltató A gyermekek fejlődési menetéről online tanfolyamot, Párkapcsolati és Szülő-Gyermek coaching szolgáltatásokat, valamint Gyermek állapotfelmérést kínál.
Jelen Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Résztvevő jogait és kötelezettségeit, a szerződő felek közötti megállapodás feltételeit tartalmazza. Az Általános Szerződési Feltételek érvényesek a Szolgáltató által szervezett képzésre, tanfolyamra, konzultációra, egyéb programra (online és személyes formában) való jelentkezés és azon való megjelenés esetén.
A Résztvevő, ha a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe kívánja venni, köteles elfogadni a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit, amit a jelentkezési űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával, vagy elektronikus levélben történő visszaigazolással tehet meg. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek elfogadása esetén a jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Résztvevő között.
Amennyiben a Szolgáltató a részvételi/szolgáltatási díj megfizetését megelőzően, szabályszerűen közzéteszi, vagy elküldi a Résztvevő részére a jelen Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentumot, de a Résztvevő az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával kapcsolatban nem küld visszajelzést a Szolgáltató részére, azonban a részvételi/szolgáltatási díj összegét megfizeti a Szolgáltató részére, úgy kell tekinteni, hogy a Résztvevő az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadta.
A Szolgáltató fenntartja a jogot jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek módosítására. Módosítás esetén a jelentkezés elküldésének időpontjában érvényben és hatályban lévő Általános Szerződési Feltételek kerülnek alkalmazásra.
A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az a személy jogosult, aki előzetesen jelentkezett a Szolgáltató által meghirdetett szolgáltatásra, a jelentkezés elfogadását a Szolgáltató visszaigazolta, a részvételi/szolgáltatási díjat megfizette Szolgáltató részére és jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadta.
A Szolgáltató az alábbiakat kínálja:
A Résztvevő, valamint a Szolgáltató közötti jogviszony a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával jön létre, mely meghatározza mindkét fél jogait és kötelezettségeit.
4.1 Szolgáltató jogai és kötelezettségei
4.2 Résztvevő jogai és kötelezettségei
A tanfolyamok és coaching szolgáltatások díja a Szolgáltató által megadott árlistában található, mely a honlapon, közösségi oldalakon megtekinthető. Előleget (a szolgáltatás díjának felét) a Szolgáltató számára előre, a tanfolyam vagy szolgáltatás kezdete előtt meg kell fizetni. A részvétel csak ezzel biztosított. A fennmaradó összeget a szolgáltatás kezdetekor kell megtéríteni.
Szolgáltató az árváltoztatás jogát fenntartja.
Az árak forintban értendők.
A szerződés elektronikus úton jön létre, azzal, hogy Résztvevő a szolgáltatásra jelentkezik, a jelentkezést elküldi, és azt a Szolgáltató visszaigazolja a Résztvevő által megadott elektronikus levelezési címére, az adatvédelmi rendelkezések betartása mellett. A Szolgáltatónak jogában áll az igazolás visszaküldését követően is a szerződéstől elállni, annak teljesítésére tőle már el nem várható okok miatt (pl.: az adott szolgáltatást már nem nyújtja, vis maior, betegség, stb.). Elállás esetén a Szolgáltató köteles elszámolni a Résztvevővel, amennyiben pénzmozgás történt.
A Szolgáltató a szolgáltatásról, a programok tematikájáról, időpontjáról, helyszínéről weboldalán, közösségi oldalain, vagy elektronikus levélben ad tájékoztatást a Résztvevők számára. Az esetleges elírásokért, téves adatokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
A szolgáltatásra való jelentkezésre a Szolgáltató www.jovoszuletik.hu weboldalán, a megadott telefonszámon vagy e-mail címen van lehetőség.
A weboldalon a „Szolgáltatásaim” menüpontra kattintva érhetők el az egyes szolgáltatások és a részletes információk.
A Résztvevő a kívánt szolgáltatás kiválasztása után a jelentkezési űrlap kitöltésével tudja elküldeni jelentkezését. Az űrlapon meg kell adni a Résztvevő nevét, e-mail címét, telefonszámát és számlázási címét.
Ezt követően kerülnek elfogadásra az Általános Szerződési Feltételek a vonatkozó négyzet jelölésével.
Ezután – amennyiben mindent rendben talál a Résztvevő – a jelentkezés elküldésre kerül a „Jelentkezem” gomb megnyomásával.
A szolgáltatáson való részvétel akkor biztosított, amennyiben az előleg utalásra kerül a Szolgáltató által megadott (honlapon feltűntetett) bankszámla számra.
A jelentkezés elküldését követően a Szolgáltató felveszi a kapcsolatot a Résztvevővel, a további információk egyeztetése céljából.
A Résztvevő a jelentkezés elküldésével kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után.
A jelentkezés Szolgáltatóhoz történő beérkezését követően Szolgáltató elektronikus üzenettel visszaigazolja a jelentkezést.
A szerződés magyar nyelven jön létre, a Szolgáltató elektronikus formában tárolja a jelentkezéseket, a szerződés egyéb módon nem kerül iktatásra.
Résztvevő a jelentkezés során köteles a saját, valós adatait megadni. A regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Résztvevő más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
A Szolgáltatót a Résztvevő által tévesen, hiányosan vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, semminemű felelősség nem terheli, tekintettel arra, hogy a Szolgáltató a Résztvevő számára a jelentkezés során az adatok leellenőrzésére minden esetben lehetőséget biztosít.
A Résztvevő jogosult a tanfolyamok lemondására, amelyről a Szolgáltatót írásban értesíti. A lemondás esetén a visszatérítési feltételek a következőképpen alakulnak:
Csoportos szolgáltatás esetén:
Egyéni szolgáltatás esetén: szolgáltatás dátumát megelőzően
Amennyiben a Résztvevő a szolgáltatást nem veszi igénybe, nem jelenik meg, vagy az online szolgáltatáson nem vesz részt, az alkalom számára megtartottnak minősül, a befizetett pénzösszeg nem használható fel másra, és nem jár vissza, nem ruházható át, a szolgáltatás teljes díját köteles megfizetni Szolgáltató részére.
Ha a Szolgáltató a saját hibájából, vagy önhibáján kívül, akár a szolgáltatás egészével, akár egy részének teljesítésével késedelembe esik, az előre egyeztetett időpontban nem jelenik meg, nem áll rendelkezésre, a szolgáltatás az ő hibájából nem kezdhető meg, vagy elmarad, akkor köteles az elmaradást pótolni és egy új időpontban megtartani az elmaradt eseményt.
Amennyiben a Szolgáltató úgy ítéli meg, hogy a Résztvevők számára nem hasznos egy adott Résztvevő jelenléte – annak viselkedése, megnyilvánulásai miatt – a szolgáltatáson, úgy lehetősége van őt távozásra kérni. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni a részvételi díj összegét.
A Szolgáltató biztosítja a Résztvevők adatainak védelmét, és azokat kizárólag a tanfolyamok lebonyolítására használja fel.
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy ezeket az ÁSZF-eket módosítsa. A módosításokról a Résztvevőket értesíti.
(1) A Megrendelő vagy Páciens a Szöllőssiné Tolnai Lilla által biztosított szolgáltatással, vagy a Szöllőssiné Tolnai Lilla tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait info@jovoszuletik.hu e-mail címen keresztül terjesztheti elő.
(2) A Megrendelő vagy Páciens írásban közölheti Szöllőssiné Tolnai Lilla a panaszát, amely a tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.
(3) Az írásbeli panaszt a Szöllőssiné Tolnai Lilla – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően 30 napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját Szöllőssiné Tolnai Lilla indokolni köteles.
(4) A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
(5) Szöllőssiné Tolnai Lilla a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
(6) A panasz elutasítása esetén a Szöllőssiné Tolnai Lilla köteles a Megrendelőt vagy Pácienst írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy Szöllőssiné Tolnai Lilla a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
(7) Amennyiben a Szöllőssiné Tolnai Lilla és a Megrendelő vagy Páciens között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
(8) Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál lehetséges. Amennyiben a Megrendelő vagy Páciens fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: https://www.kormanyhivatal.hu/
(9) A Megrendelő vagy Páciens jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
(10) A Megrendelő vagy Páciens Szöllőssiné Tolnai Lillával szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben a Megrendelő vagy Páciens fogyasztói panaszát Szöllőssiné Tolnai Lilla elutasítja, úgy a Megrendelő vagy Páciens jogosult Megrendelő vagy Páciens lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Megrendelő vagy Páciens az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a Megrendelő vagy Páciens erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes. Szöllőssiné Tolnai Lillát a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
(11) Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).
(12) A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.
(13) A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a Vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet.
(14) A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
(15) A békéltető testület eljárása a Megrendelő vagy Páciens kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését. A kérelemnek tartalmaznia kell:
(16) A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a Megrendelő vagy Páciens bizonyítékként hivatkozik, így különösen írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a Megrendelő vagy Páciens rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.
(17) A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu
A Szolgáltatóval való kapcsolatfelvétel a következő elérhetőségeken lehetséges:
E-mail: info@jovoszuletik.hu
Telefonszáma: +36707378556
Honlap: jovoszuletik.hu
A felnőttképzésre az alábbi törvények a mérvadók: