Jövő születik

Általános Szerződési Feltételek

Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Szöllőssiné Tolnai Lilla Brigitta egyéni vállalkozó
A szolgáltató székhelye: 1214 Budapest, Rakéta utca 35. 4/13.

Nyilvántartást vezető szerv: Nemzeti Adó- és Vámhivatal

Adószám: 53614690-1-43

Számlaszám: 11600006-00000002-01504828

nyilvántartási szám: 59863012

Nyilvántartást vezető szerv: Nemzeti Adó- és Vámhivatal
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt:

Elektronikus levelezési címe: info@jovoszuletik.hu
Telefonszáma: +36707378556

Honlap: jovoszuletik.hu

A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai:

 

1. Bevezetés

Ezek az ÁSZF-ek Szöllőssiné Tolnai Lilla Brigitta (továbbiakban: Szolgáltató) és a tanfolyamon részt vevő (továbbiakban: Résztvevő) között létrejövő jogviszonyra vonatkoznak. A Szolgáltató A gyermekek fejlődési menetéről online tanfolyamot, Párkapcsolati és Szülő-Gyermek coaching szolgáltatásokat, valamint Gyermek állapotfelmérést kínál.

 

2. Általános Szerződési Feltételek tartalma

Jelen Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Résztvevő jogait és kötelezettségeit, a szerződő felek közötti megállapodás feltételeit tartalmazza. Az Általános Szerződési Feltételek érvényesek a Szolgáltató által szervezett képzésre, tanfolyamra, konzultációra, egyéb programra (online és személyes formában) való jelentkezés és azon való megjelenés esetén.

A Résztvevő, ha a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe kívánja venni, köteles elfogadni a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit, amit a jelentkezési űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával, vagy elektronikus levélben történő visszaigazolással tehet meg. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek elfogadása esetén a jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Résztvevő között.

Amennyiben a Szolgáltató a részvételi/szolgáltatási díj megfizetését megelőzően, szabályszerűen közzéteszi, vagy elküldi a Résztvevő részére a jelen Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentumot, de a Résztvevő az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával kapcsolatban nem küld visszajelzést a Szolgáltató részére, azonban a részvételi/szolgáltatási díj összegét megfizeti a Szolgáltató részére, úgy kell tekinteni, hogy a Résztvevő az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadta.

A Szolgáltató fenntartja a jogot jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek módosítására. Módosítás esetén a jelentkezés elküldésének időpontjában érvényben és hatályban lévő Általános Szerződési Feltételek kerülnek alkalmazásra.

A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az a személy jogosult, aki előzetesen jelentkezett a Szolgáltató által meghirdetett szolgáltatásra, a jelentkezés elfogadását a Szolgáltató visszaigazolta, a részvételi/szolgáltatási díjat megfizette Szolgáltató részére és jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadta.

 

3. Szolgáltatások

A Szolgáltató az alábbiakat kínálja:

  • Online csoportos tanfolyamok a gyermekek fejlődési menetéről, beleértve:
    • Önfejlesztés fontossága a szülők számára
    • Mozgásfejlődés
    • Beszédfejlődés
    • Részképességek
    • Alvás/altatás-Szoptatás/Hozzátáplálás
  • Online párkapcsolati coaching
  • Offline szülő-gyermek coaching
  • Gyermek állapotfelmérés

 

4. Jogok és kötelezettségek

A Résztvevő, valamint a Szolgáltató közötti jogviszony a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával jön létre, mely meghatározza mindkét fél jogait és kötelezettségeit.

4.1 Szolgáltató jogai és kötelezettségei

  • A Szolgáltató köteles a tanfolyamokat és coaching szolgáltatásokat a legjobb tudása szerint, a megadott időpontokban lebonyolítani.
  • A Szolgáltató jogosult a tanfolyamok időpontjának megváltoztatására, erről a Résztvevőket értesíti.
  • A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a tanfolyamok tartalmát, formáját és időtartamát a résztvevők igényeihez igazítsa.

4.2 Résztvevő jogai és kötelezettségei

  • A Résztvevő jogosult a Szolgáltató által nyújtott információkhoz és anyagokhoz.
  • A Résztvevő köteles a tanfolyamok során tiszteletben tartani a Szolgáltató és a többi résztvevő jogait.
  • A Résztvevő felelősséget vállal az általa megadott adatok helyességéért és teljességéért.
  • A Résztvevő vállalja, hogy részt vesz a képzésen, szolgáltatáson melyre jelentkezett és megfizeti a szolgáltatási díjat a Szolgáltató részére.

 

5. Díjazás

A tanfolyamok és coaching szolgáltatások díja a Szolgáltató által megadott árlistában található, mely a honlapon, közösségi oldalakon megtekinthető. Előleget (a szolgáltatás díjának felét) a Szolgáltató számára előre, a tanfolyam vagy szolgáltatás kezdete előtt meg kell fizetni. A részvétel csak ezzel biztosított. A fennmaradó összeget a szolgáltatás kezdetekor kell megtéríteni.

Szolgáltató az árváltoztatás jogát fenntartja.

Az árak forintban értendők.

 

6. Jelentkezés

A szerződés elektronikus úton jön létre, azzal, hogy Résztvevő a szolgáltatásra jelentkezik, a jelentkezést elküldi, és azt a Szolgáltató visszaigazolja a Résztvevő által megadott elektronikus levelezési címére, az adatvédelmi rendelkezések betartása mellett. A Szolgáltatónak jogában áll az igazolás visszaküldését követően is a szerződéstől elállni, annak teljesítésére tőle már el nem várható okok miatt (pl.: az adott szolgáltatást már nem nyújtja, vis maior, betegség, stb.). Elállás esetén a Szolgáltató köteles elszámolni a Résztvevővel, amennyiben pénzmozgás történt.

A Szolgáltató a szolgáltatásról, a programok tematikájáról, időpontjáról, helyszínéről weboldalán, közösségi oldalain, vagy elektronikus levélben ad tájékoztatást a Résztvevők számára. Az esetleges elírásokért, téves adatokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

A szolgáltatásra való jelentkezésre a Szolgáltató www.jovoszuletik.hu weboldalán, a megadott telefonszámon vagy e-mail címen van lehetőség.

A weboldalon a „Szolgáltatásaim” menüpontra kattintva érhetők el az egyes szolgáltatások és a részletes információk.

A Résztvevő a kívánt szolgáltatás kiválasztása után a jelentkezési űrlap kitöltésével tudja elküldeni jelentkezését. Az űrlapon meg kell adni a Résztvevő nevét, e-mail címét, telefonszámát és számlázási címét.

Ezt követően kerülnek elfogadásra az Általános Szerződési Feltételek a vonatkozó négyzet jelölésével.

Ezután – amennyiben mindent rendben talál a Résztvevő – a jelentkezés elküldésre kerül a „Jelentkezem” gomb megnyomásával.

A szolgáltatáson való részvétel akkor biztosított, amennyiben az előleg utalásra kerül a Szolgáltató által megadott (honlapon feltűntetett) bankszámla számra.

A jelentkezés elküldését követően a Szolgáltató felveszi a kapcsolatot a Résztvevővel, a további információk egyeztetése céljából.

A Résztvevő a jelentkezés elküldésével kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után.

A jelentkezés Szolgáltatóhoz történő beérkezését követően Szolgáltató elektronikus üzenettel visszaigazolja a jelentkezést.

A szerződés magyar nyelven jön létre, a Szolgáltató elektronikus formában tárolja a jelentkezéseket, a szerződés egyéb módon nem kerül iktatásra.

Résztvevő a jelentkezés során köteles a saját, valós adatait megadni. A regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Résztvevő más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

A Szolgáltatót a Résztvevő által tévesen, hiányosan vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, semminemű felelősség nem terheli, tekintettel arra, hogy a Szolgáltató a Résztvevő számára a jelentkezés során az adatok leellenőrzésére minden esetben lehetőséget biztosít.

 

7. Lemondás és visszatérítés

A Résztvevő jogosult a tanfolyamok lemondására, amelyről a Szolgáltatót írásban értesíti. A lemondás esetén a visszatérítési feltételek a következőképpen alakulnak:

Csoportos szolgáltatás esetén:

  • 14 nappal a tanfolyam kezdete előtt: 100% visszatérítés
  • 7-13 nappal a tanfolyam kezdete előtt: 50% visszatérítés
  • 6 napon belül: nincs visszatérítés

Egyéni szolgáltatás esetén: szolgáltatás dátumát megelőzően

  • 24 órán belüli lemondás esetén: részvételi díj teljes összege megfizetendő
  • 24 órán kívüli lemondás esetén: Szolgáltató eltekint a részvételi díj megfizetésétől

Amennyiben a Résztvevő a szolgáltatást nem veszi igénybe, nem jelenik meg, vagy az online szolgáltatáson nem vesz részt, az alkalom számára megtartottnak minősül, a befizetett pénzösszeg nem használható fel másra, és nem jár vissza, nem ruházható át, a szolgáltatás teljes díját köteles megfizetni Szolgáltató részére.

Ha a Szolgáltató a saját hibájából, vagy önhibáján kívül, akár a szolgáltatás egészével, akár egy részének teljesítésével késedelembe esik, az előre egyeztetett időpontban nem jelenik meg, nem áll rendelkezésre, a szolgáltatás az ő hibájából nem kezdhető meg, vagy elmarad, akkor köteles az elmaradást pótolni és egy új időpontban megtartani az elmaradt eseményt.

Amennyiben a Szolgáltató úgy ítéli meg, hogy a Résztvevők számára nem hasznos egy adott Résztvevő jelenléte – annak viselkedése, megnyilvánulásai miatt – a szolgáltatáson, úgy lehetősége van őt távozásra kérni. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni a részvételi díj összegét.

 

8. Nyilatkozat

    • A Résztvevő nyilatkozik arról, hogy a szolgáltatás során, vagy azt követően a Szolgáltató által esetlegesen átadott dokumentumokat, információkat, tananyagot nem jogosult harmadik személyek számára átadni, továbbítani, sokszorosítani és forgalomba hozni. A hivatkozott dokumentumok Szolgáltató, vagy partnere kizárólagos szellemi tulajdonát képezik, bármilyen felhasználás kizárólag a Szolgáltató előzetes, írásbeli engedélyével lehetséges.
    • Online képzés, szolgáltatás esetén a Résztvevő tudomásul veszi, hogy kizárólag egy személy, egy eszközről jogosult a szolgáltatáson való részvételre, csatlakozásra.
    • A jelen pontban írt kötelezettségek megsértése miatt a Résztvevő teljes körű felelősséggel tartozik. Amennyiben a Szolgáltató tudomására jut a Résztvevő által elkövetett jogsértés, jogosult 100.000,- Ft, azaz egyszázezer forint összegű kötbérről számlát kiállítani a Résztvevő részére. Résztvevő köteles a számla összegét 8 napos fizetési határidő figyelembevételével kiegyenlíteni.
    • Jelentkező kijelenti, hogy szabad akaratából vesz részt a tanfolyamon, szolgáltatáson.
    • Jelentkező továbbá érti, hogy a tanfolyam semmilyen módon sem kíván orvosi tanácsot nyújtani számára, gyermeke számára, vagy orvosi eljárást, beavatkozást előírni. 
    • Jelentkező tudomásul veszi, hogy a tanfolyamról képfelvétel készülhet, melyet a Szolgáltató marketing célokra korlátlanul felhasználhat. Minden résztvevő, aki a felvételeken feltűnik, csak a beleegyezésével nevesíthető, viszont semmilyen követeléssel nem élhet a felvétel készítőjével szemben.

 

9. Adatvédelem

A Szolgáltató biztosítja a Résztvevők adatainak védelmét, és azokat kizárólag a tanfolyamok lebonyolítására használja fel.

 

10. Egyéb rendelkezések

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy ezeket az ÁSZF-eket módosítsa. A módosításokról a Résztvevőket értesíti.

 

11. Panaszügyek intézése, jogorvoslati lehetőségek

(1) A Megrendelő vagy Páciens a Szöllőssiné Tolnai Lilla által biztosított szolgáltatással, vagy a Szöllőssiné Tolnai Lilla tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait info@jovoszuletik.hu e-mail címen keresztül terjesztheti elő.

(2) A Megrendelő vagy Páciens írásban közölheti Szöllőssiné Tolnai Lilla a panaszát, amely a tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

(3) Az írásbeli panaszt a Szöllőssiné Tolnai Lilla – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően 30 napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját Szöllőssiné Tolnai Lilla indokolni köteles.

(4) A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  • a) a Megrendelő vagy Páciens neve, lakcíme;
  • b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja;
  • c) a Megrendelő vagy Páciens panaszának részletes leírása, a Megrendelő vagy Páciens által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke;
  • d) Szöllőssiné Tolnai Lilla nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges;
  • e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és Megrendelő vagy Páciens aláírása;
  • f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

(5) Szöllőssiné Tolnai Lilla a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

(6) A panasz elutasítása esetén a Szöllőssiné Tolnai Lilla köteles a Megrendelőt vagy Pácienst írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy Szöllőssiné Tolnai Lilla a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

(7) Amennyiben a Szöllőssiné Tolnai Lilla és a Megrendelő vagy Páciens között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

  • a) fogyasztóvédelmi eljárás;
  • b) bírósági eljárás;
  • c) békéltető testületi eljárás.

(8) Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál lehetséges. Amennyiben a Megrendelő vagy Páciens fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: https://www.kormanyhivatal.hu/

(9) A Megrendelő vagy Páciens jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

(10) A Megrendelő vagy Páciens Szöllőssiné Tolnai Lillával szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben a Megrendelő vagy Páciens fogyasztói panaszát Szöllőssiné Tolnai Lilla elutasítja, úgy a Megrendelő vagy Páciens jogosult Megrendelő vagy Páciens lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Megrendelő vagy Páciens az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a Megrendelő vagy Páciens erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes. Szöllőssiné Tolnai Lillát a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

(11) Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

(12) A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

(13) A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a Vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet.

(14) A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

(15) A békéltető testület eljárása a Megrendelő vagy Páciens kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését. A kérelemnek tartalmaznia kell:

  • a) a Megrendelő vagy Páciens nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét;
  • b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét, ha a Megrendelő vagy Páciens az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését;
  • c) a Megrendelő vagy Páciens álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait;
  • d) a Megrendelő vagy Páciens nyilatkozatát arról, hogy a Megrendelő vagy Páciens az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését;
  • e) a Megrendelő vagy Páciens nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor;
  • f) a testület döntésére irányuló indítványt;
  • g) a Megrendelő vagy Páciens aláírását.

(16) A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a Megrendelő vagy Páciens bizonyítékként hivatkozik, így különösen írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a Megrendelő vagy Páciens rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

(17) A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu

 

12. Kapcsolat

A Szolgáltatóval való kapcsolatfelvétel a következő elérhetőségeken lehetséges:

E-mail: info@jovoszuletik.hu
Telefonszáma: +36707378556

Honlap: jovoszuletik.hu

 

13. Törvényi hivatkozások

A felnőttképzésre az alábbi törvények a mérvadók:

  1. 2013. évi LXXVII. törvény a felnőttképzésről: Ez a törvény alapvető kereteket ad a felnőttképzési tevékenységekhez, a felnőttképzési intézmények és programok működéséhez.
  2. 2016. évi CLXXV. törvény a nemzeti köznevelésről: Ez a törvény tartalmazza a felnőttképzéssel kapcsolatos rendelkezéseket is, különösen az oktatási intézmények által nyújtott képzések vonatkozásában.
  3. 1993. évi LXXIX. törvény a közoktatásról: A közoktatási intézmények által nyújtott felnőttképzési programokra vonatkozóan tartalmaz előírásokat.
  4. A felnőttképzés részletes szabályairól szóló 9/2018. (III. 6.) Kormányrendelet: Ez a rendelet részletesen szabályozza a felnőttképzési tevékenységeket, a képzések indításának és megszervezésének folyamatát.
  5. Az adatvédelmi törvény (2011. évi CXII. törvény): A résztvevők személyes adatainak védelméről szól, amely különösen fontos a felnőttképzési tevékenységek során.

Solverwp- WordPress Theme and Plugin